2013年10月4日

Elemis Pro-collagen Advanced Eye Treatment

我喜愛用這個 eye serum, 因為它的確可以令我雙眼消除浮腫, 補濕力不錯, 一點都不油膩。夏天可以單用, 秋冬時可用來打底, 然後再上 eye cream,  效果很好呢!


相比面部其他部位,眼部肌膚尤其脆弱,而且最早出現提早老化的徵兆。隨著年齡增長,皮膚開始鬆弛、失去水份、彈性、及出現細紋,所以必須加倍呵護眼部肌 膚,整日保持滋潤。經過三年時間研發,Elemis全新推出骨膠原眼部護理精華,革命性配方針對細紋及皺紋,配合強效活性植物精華及複合性氨基酸,從基本 打造健康年輕的眼部肌膚。質地輕盈,用後感覺清爽,含天然保濕因子,無負擔地為眼部肌膚保濕,令眼部肌膚更緊緻。

- 氨基酸令皮膚更健康水潤、年輕且富彈性
- 有助收緊眼部週邊肌膚
- 激活血液循環,改善肌膚亮度及透亮感
- 有效減少幼紋及皺紋
- 加強肌膚自我保護能力,免受外界侵害
- 輕柔質感,使用後感覺清爽。



17 則留言:

  1. May i know where you order online for elemis and a veda?
    my email: maggie_pw@yahoo.com
    Thanks.

    回覆刪除
  2. 我都要order的link:adacat18717@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  3. Tiffany Leung5/11/13 17:04

    May I know the link please?^^

    回覆刪除
  4. 我都想on-line shopping, 可否給我link, please! Thx
    e-mail address: zoelingma@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  5. 你好,我都想要elemis 和 gmarket link
    please.
    mytp_happy@yahoo.com.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. gmarket link 係邊樣 product? 因我唔係同同一個 seller 買

      刪除
  6. 我想買韓國護膚品,謝

    回覆刪除
  7. 針筒和紅參水面霜,謝謝

    回覆刪除
  8. HELLO, 响你早排介紹果間B字頭SHOP睇AVEDA, 唔知點解BASIC運費要190 HKD, 有冇TRICKS可以平D架? 唔該哂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 運費加咗, 我無再o係呢間買, 轉咗去 http://www.beautyexpert.co.uk 度買 kerastase, 唔知送唔送 aveda, 你可以去睇睇, 免運費

      刪除
    2. Many thx ar!!

      刪除